Första dagen i Stockholm!

Första dagen i Stockholm blev såhär.Måste iallafall säga att vi har haft jättekul!
  • Först åkte vi 50 mil och kom hit
  • sen hittade vi inte hotellet för dom byggde om
  • sen när vi hittade hotellet gick vi in och la in grejerna,Och åkte till mamma(hon opererade ryggen igår.)
  • sen när vi åkte tillbax till hotellet var det kö.Det var ju AIK mot Djurgården på Globen och det är nära där vi bor.
  • När vi kom ut ur kön och skulle in i parkerings huset men var det fullt fast hotellet hade platser där.VI fick prata med någon vakt och så fick vi köra in och ställa oss på en handigkappsruta.Då tappade vi bort det parkeringskortet så vi leade i säkert en kvart efter det men vi hittade det ej.
  • Så vi gick till vakten igen så fixade han ett nytt till oss.
  • Sen skulle vi ha något att äta så vi gick runt överallt och letade men allt var stängt förutom pubar och sånt...
  • ...Och Mcdonalds men där har jag redan ätit idag så det blev det inte.Men där såg jag iallafall Pernilla Wahlgren.Jättekul!Men jag sa inte hej eller bad om en bild eller något.Men fräckt tycker jag att se en kändis!
  • sen skulle vi ut och då var det en sånn "dörr" som snurrar,Och pappa gick rätt in i glasväggen.Haha
  • sen kom vi på att det fanns en resturang på hotellet så vi gick dit och hela vägen håll vi på att trampa på polishäst-bajs.Men det gjorde vi inte som tur var.sen åt vi och nu är vi på hotellummet.Här kommer några bilder från dagen(Tog inte jättemånga)...Oj vilket långt inlägg det blev.







Kommentarer
Postat av: linn

saknar dej ebba villken rolig dag du har haft i stocholm älskar dej ses på måndag puss och kram linn. love you <3<3<<3<3<3

2010-11-05 @ 14:44:20

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0