Julklappar!

jag har varit lite dålig på att uppdatera nu på sista tiden men nu efter jul ska jag bli bättre!Idag har jag varit med Alva, Annika och Annie.Just nu sitter jag och spelar på min nya keyboard som jag fick i julklapp!Tillsammans med detta(Och lite till som jag inte har tagit kort på ännu)






Av mamma och pappa: Keyboad
Kamera
Ringar
Kläder
Rakapparat
och lite småsaker

Av Alice:  en Volymtång

Av Jessica och jonas: Nagelvårdssaker

Av Farmor och Farfar: Tvålar
Kopp och fat

Av Linn: En skiva

Av Anders: 200kr.

Av Axelina: 3 st pennor

Av borghild: 100kr. och en ask chocklad

Av Tommy och co.: 300kr. på science fiction bokhandeln

Det var nog allt.
-Tack för alla paket!




Kommentarer
Postat av: mathilda<3

vem är jessica & jonas? ;)

kram mathilda <3

2010-12-29 @ 19:31:11
URL: http://mathildafelicia.blogspot.com

Vill du kommentera gör du det här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Som bara jag ser)

Bloggadress:

Så, vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0